سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف در مسیر زاهدان - خاش ۲ کشته و ۳ مجروح برجا گذاشت

رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی پراید حامل اتباع بیگانه غیرمجاز با یک دستگاه کشنده ولوو در مسیر زاهدان - خاش ۲ کشته و سه مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ مهدی خمر گفت:  حادثه صبح امروز در کیلومتر ۴۵ مسیر زاهدان - خاش رخ داد.

اوعلت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ سواری پراید اعلام  کرد و  از رانندگان خواست؛ ضمن توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: قاچاق سوخت و انسان به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در حوادث رانندگی این استان همواره موجب نگرانی مسافران و رانندگان سایر وسائل نقلیه است.

 سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با ۲ کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می گیرد که انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابجایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیت‌های قاچاقچیان به دور از چشم ماموران انتظامی و مرزبانی است.

این استان به سبب گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه و ۲ اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستان‌های شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستان‌های جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.