سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه لیالی قدر

مراسم شب‌های قدر با رعایت مصوبات ستاد کرونا برگزار می شود

استاندار همدان بر برگزاری مراسم شب‌های قدر با رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد.

 علیرضا قاسمی فرزاد در ستاد مدیریت کرونای استان گفت: مراسم شب های قدر در محیط‌های باز بدون محدودیت و در محیط‌های بسته دارای تهویه با توجه به ضوابط رنگ بندی شهر‌ها و ظرفیت مکان مناسب طبق ابلاغیه ستاد برگزار شود.

او گفت:دستورالعمل‌های مصوب در ستاد کرونا لازم الاجرا است از مردم خواست برای مبارزه با این ویروس تمام تلاش خود را به کار گرفته و از هرگونه عادی انگاری به شدت پرهیز کنند.

استاندار همدان گفت: تسریع در فرآیند تزریق دُز سوم واکسن کرونا، تاکید کرد: اطلاع‌رسانی گسترده و تشویق مردم از سوی مسئولان و رسانه‌ها را برای تزریق و دریافت دُز سوم واکسن کرونا ضروری است.

قاسمی فرزاد گفت: کاهش چشمگیر میزان بستری و مرگ و میر در افرادی که سه دُز واکسن کرونا را تزریق کردند اهمیت واکسیناسیون را بیش از پیش نشان می‌دهد.

استاندار گفت: آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان همدان گفت: اکنون شهرستان «کبودراهنگ» در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان‌های «بهار، ملایر و نهاوند» در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان دیگر استان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

قاسمی فرزاد گفت:بر فعالیت حضوری مدارس و دانشگاه‌ها و ارائه آموزش در همه مقاطع تحصیلی استان با توجه به فروکش کردن آمار مبتلایان به کرونا و مدارس و دانشگاه‌های استان فعالیت خود را با رعایت ضوابط بهداشتی، مصوبات استانی ستاد کرونا و با تمام توان ادامه خواهند داد.

شیوه‌نامه‌های بهداشتی شب‌های قدر:
مراسم شب‌های قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در اماکن باز و غیر مسقف با رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
این مراسم در اماکن مسقف در شهر‌های قرمز با ۳۰ درصد ظرفیت، شهر‌های نارنجی با ۵۰ درصد، شهر‌های زرد با ۷۰ درصد ظرفیت و در شهر‌های آبی بدون محدودیت ظرفیت برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.