سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰۰ برنامه همزمان با فرا رسیدن روز ارتش در همدان برگزار می شود

همزمان با فرا رسیدن روز ارتش ۲۹ فروردین نیرو‌های زمینی، هوایی و پدافند، ۳۰۰ عنوان برنامه در استان همدان اجرا می‌کنند.

فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان گفت: برنامه‌های روز ارتش با عنوان «سپهبد‌های اخلاص» از ۲۱ فروردین سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی آغاز و تا سوم اردیبهشت ماه سالروز شهادت «محمد، ولی قرنی» ادامه دارد.

سرهنگ مهرداد صفری گفت: برنامه‌های شاخص روز ارتش ، شامل رژه یگان‌های مسلح به صورت خودرویی در میدان باباطاهر شهر همدان، دیدار با امام جمعه، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه، کمک مومنانه، برنامه‌های عقیدتی و سیاسی و برگزاری مراسم برای سپهبد صیاد شیرازی است.

او گفت:این تیپ ۸۰۳ شهید تقدیم این انقلاب کرده است، و این تیپ به نام شهید «قهرمان دودانگه» نامگذاری شده و به زودی یادواره‌ای در سالروز شهادت این شهید برای معرفی او به مردم برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان گفت: مهارت آموزی با رویکرد اشتغالزایی یکی از اولویت‌های نیروی زمینی ارتش بوده و به این منظور ۱۷ حرفه از جمله کشاورزی، مکانیکی، برق و تاسیسات در این پادگان با حضور اساتیدی از فنی و حرفه‌ای به سربازان آموزش داده می‌شود.

صفری گفت: پس از پیمودن دوره آموزشی به سربازان کارت مهارت آموزی از سوی فنی و حرفه‌ای ارائه می شود و در پایان خدمت سربازی این افراد برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به استانداری و بانک های عامل معرفی می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.