سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با راهبران ناوگان بار حادثه‌ساز در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: تخلفات راهبران ناوگان بار توسط پلیس راهور و عوامل گشت نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان به صورت روزانه رصد می‌شود.

سیدعلی عبدالهی گفت: از سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۳۹۸، سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار در انجام وظایف ذاتی خود در حوزه آموزش راهبران ناوگان بار، نسبت به برگزاری ۵۲ دوره آموزش حضوری ۱۳ ساعته راهبران برای حدود هفت هزار نفر در قالب ۹۰ هزار نفر ساعت آموزشی اقدام کرد.

با شیوع بیماری کرونا در کشور، با راه‌اندازی سامانه مکانیزه آموزش راهبران در سال ۱۳۹۹ و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزش مجازی، استمرار ارائه خدمات با کیفیت به فعالان حوزه حمل‌ونقل بار و جلوگیری از تضییع حقوق ایشان، آموزش ۱۳ ساعته به صورت مجازی به حدود ۹۵٠٠ نفر از راهبران بار تا پایان سال ۱۴۰۰ انجام شد.

او می‌گوید این دوره‌های آموزشی در جهت ارتقاء اطلاعات، فرهنگ و توانمندی‌های راهبران ناوگان بار در موضوعات مرتبط با حوزه حمل‌ونقل بار است که می‌توان به سرفصل‌های دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی، می‌توان به روش‌های پیشگیری و ارتقاء مهارت‌های رانندگی، آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، آشنایی با اصول امنیتی و حفاظتی حمل بار، آشنایی با اصول ایمنی حمل بار، آشنایی با اصول معاینه فنی و آلودگی‌های زیست محیطی، قوانین و مقررات موضوع حمل‌ونقل بار، اخلاق حرفه‌ای و آموزه‌های دینی و کمک‌های اولیه در سوانح رانندگی اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: از جمله مشکلات و موارد شایع در حوزه حمل‌ونقل بار، حمل بار غیرمتعارف (تناسب نداشتن وسیله نقلیه و بار)، حمل بار اضافه، بیرون‌زدگی (عرض، ارتفاع، طول) بار است که برای راهبران بیان می‌شود.

منبع:ایمنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.