سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه ملایر

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه ملایر با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این دانشگاه برگزار شد.

 امروز با حضور وزیر علوم تحقیقات وفناوری، آقای ابراهیم محمدی منش به‌عنوان رییس دانشگاه ملی ملایر معرفی و از زحمات خسرو سایوند رییس سابق دانشگاه  تجلیل شد.

ابراهیم محمدی منش سرپرست دانشگاه ملایر در این مراسم گفت: دانشگاه بدون حضور دانشجو معنایی ندارد و صددرصد کلاس‌های این دانشگاه  از ۱۴ فروردین حضوری شده است.

او گفت:در بحث تامین خوابگاه‌های دانشجویی با مشکلاتی مواجه بودیم که با حمایت‌های فرماندار ویژه ملایر این مشکلات در حال بر طرف شدن است.

 احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی هم گفت:امروز دانشگاه ها می‌توانند به مبدا اتفاقات مهم به خصوص در جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری ،تبدیل شوند.

آزادیخواه  گفت: وظیفه دانشگاه تربیت دانشجویان انقلابی و کارآمد است که در آینده بتوانند در راستای توسعه کشور و رفع مشکلات جامعه گام بردارند.

او گفت: دوران مدیریت دکتر سایوند دوران شکوفایی و نشر انقلابی گری واقعی بوده است و آرامش در دانشگاه ملایر یکی از اتفاقات خوب در زمان مدیریت ایشان بود.

آزادیخواه افزود:مدیرانی که درونشان نور ایمان و ولایت تبلور دارد را باید حمایت کرد تا بتوانند بیش از پیش به مردم خدمت کنند.

وی گفت:یکی از خواسته های ما این است که دانشجویان با تلاش دانشگاه با بازار کار و شرکت های دانش بنیان ارتباط بگیرند و آشنا شوند با این روش بسیاری از مشکلات در کشور برطرف خواهد شد.

هادی بیگی نژاد دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی هم گفت: حمایت از حرکت های علمی صنایع، توقع ما از دانشگاه ملایر  است تا افزایش بهره وری در صنایع رخ دهد.

اوگفت:محوریت رشد علمی شهرستان را دانشگاه ملایر باید بدست بگیرد و حرکت های علمی را در این شهرستان راه اندازی کند.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رشد علمی شهرستان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد اما این اقدام بدون پشتوانه استادان و دانشجویان شدنی نخواهد بود

بیگی نژادگفت: محوریت تفکر و فرهنگ باید در دانشگاه ملایر نهادینه شود و دانشجویان این دانشگاه در این حوزه باید حرف برای گفتن داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.