سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری از بیمه شدگان تامین اجتماعی با شگرد صدور کارت هوشمند

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: برقراری هرگونه تماس با بیمه شدگان استان به منظور صدور کارت هوشمند خدمات بیمه ای به‌نام این دستگاه کلاهبرداری است.

آقای فروزنده گفت: برقراری هر گونه تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد یا نمایندگان شرکت‌هایی با عنوان همکار و یا نماینده سازمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری به منظور تقاضای وجه در قبال ارائه کارت هوشمند درمان، بیمه تکمیلی و خدمات بیمه‌ای و درمانی کلاهبرداری است.

در حال حاضر، صدور هیچ‌گونه کارتی در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی استان قرار ندارد.


بیشتر بخوانید


بیمه شدگان و بازنشستگان، توجه داشته باشند که در مواردی کلاهبرداران پس از دسترسی به برخی اطلاعات از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نشانی، شماره تلفن و یا شعبه محل بیمه پردازی اقدام به تماس و مراجعه می‌کنند؛ لازم است که عموم مردم به ویژه بیمه شدگان و بازنشستگان به صرف مشاهده برخی اطلاعات و یا ظاهر موجه افراد فریب نخورند و در صورت مواجه با هر نوع درخواست مشکوک، به سرعت موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

الکترونیکی شدن نسخه نویسی و حذف دفترچه‌های تأمین اجتماعی به هیچ عنوان منجر به دریافت وجه از بیمه شدگان و بازنشستگان برای ارائه کارت نخواهد شد.

در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه، موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع داده و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت می‌توانند با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی به شماره ۱۴۲۰ تماس حاصل نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.