سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بافق:

توجه بیش از حد به معدن جلوی پیشرفت سایر حوزه‌ها را می‌گیرد

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: در بافق معدن به عنوان ماده مخدری است که باعث می‌شود در سایر حوزه ها، رشد و پیشرفتی حاصل نشود.

حجت‌الاسلام رضا سعاد‌ت‌فر گفت‌: از نیرو‌های جوان و تحصیل کرده مانند نخبگان در شهرستان استفاده کنید چراکه شغل غیر مرتبط برای جوانان همانند بیکاری است و باعث سرکوب شدن استعداد‌های آنان می‌شود.

او گفت: یکی از مشکلات جدی استان مسئله کم آبی و بی آبی است و یکی از راه‌حل‌هایی که مسئولین به دنبال آن هستند مسئله انتقال اب از خلیج فارس به استان با کمک معادن است.

حجت الاسلام سعادت‌فر گفت: امروز سالروز فوت شیخ محمدتقی بافقی، عالم مجاهدی است که با انتقاد انقلابی شایسته به مدت هشت سال کشف حجاب را به تاخیر انداخت.

او گفت: مهد جنگی در جهاد با دشمن ظاهری و نیز در جریان جهاد اکبر و جنگ نرم همیشه بیدار و هوشیار است.

خطیب جمعه بافق گفت: مهد جنگی باید خستگی ناپذیر باشد و بداند که او اگر از دشمن غافل شد به این معنا نیست که دشمن از او غافل است و آن همواره به دنبال دسیسه است.

او گفت: زندگی بدون ازدواج و بدون گناه امری بسیار مشکل است و جوانان باید در سنین مناسب که از دوران جوانی خارج نشده اند و در همان حالِ شور و اشتیاق هستند، باید ازدواج کنند و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

سعادت‌فر گفت: اولین ملاک برای ازدواج، آزادی در انتخاب همسر برای رسیدن به آرامش و سعادت است که با مطالعه، تحقیق و مشورت با خانواده و مشاورین حاذق می‌توان به آن دست یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.