سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرزهای شرقی کشور در کنترل کامل و رصد اطلاعاتی ارتش است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: مرز‌های شرقی کشور با تجهیزات، تسلیحات و سامانه‌های اپتیکی (دیداری) به طور کامل در کنترل است.

امیر سرتیپ رضا آذریان گفت: هرچند هیچ خطری مرز‌های شرقی را تهدید نمی‌کند، اما مطابق فرامین رهبر معظم انقلاب، در مرز‌های جمهوری اسلامی در کنار مرزبانی و با پشتیبانی مردم مستقر هستیم و دورتر از مرز‌های جمهوری اسلامی را نیز رصد می‌کنیم.

او گفت: بسیاری از متجاوزان مرزی دستگیر می‌شوند و تحویل مقامات قضایی می‌شوند و اینطور نیست که بگذاریم هر کسی به راحتی وارد مرز‌های ما بشود، اجاره نمی‌دهیم اتفاق تلخ دیگری رخ دهد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: این وحدت مایه موفقیت نیرو‌های مسلح در دوران مقدس و در مقابله با داعش و جریان‌های تکفیری در منطقه است.

آدریان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از انقلاب پیش رفته‌ترین ارتش منطقه بود، اما در دوره بنی صدر از فعالیت موثر ارتش جلوگیری شد، با این حال نیروی هوایی ارتش در نخستین روز‌های جنگ، پاسخ قاطعی به تجاوزات صدام داد و با تدابیر فرماندهان وقت از پیشروی ارتش بعثی در داخل کشور جلوگیری شد.

او گفت: در جهاد تبیین باید ضمن بیان رشادت‌های ارتش تفکر دشمنان برای نسل امروز بازگو شود، اگر جهاد تبیین مد نظر قرار گیرد، هیچوقت تهاجم ترکیبی دشمن اتفاق نمی‌افتد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ارتش در نیروی زمین و هوایی و پدافند هوایی هیج نیازی به کشور‌های دیگر ندارد به طوری‌که خودمان قطعه می‌سازیم و هواپیما‌های نظامی را "اورهال" می‌کنیم.

آذریان گفت: زمانی نمی‌دانستیم پهپاد چیست، اما امروز نه تنها همه نیرو‌های مسلح پهپاد می‌سازن، بلکه اقدام به تولید پهپاد‌های با برد بلند در ارتش شده است و از این بابت در ردیف پیشرفته‌ترین ارتش‌های های جهان قرار داریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
پس این همه مهاجر افغان از کجا می آیند؟؟؟؟