سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح افطاری ساده با هزینه اندک در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ویژه برنامه افطاری ساده برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

قباد مبشری گفت: به منظور اجرای برنامه اطعام مهدوی که از نیمه شعبان شروع شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، ویژه برنامه افطاری ساده نیز برای کمک به نیازمندان در این ماه برگزار می‌شود.
 
او می گوید: با اجرای این برنامه بسته‌های معیشتی و همچنین غذایی گرم در بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

مبشری با بیان اینکه این افطاری ساده شامل نان، خرما و پنیر است گفت: هدف از اجرای این طرح فراهم کردن زمینه برای مشارکت همه افراد جامعه است زیرا با هزینه اندک می توانند در این سنت حسنه شرکت کنند.
 
به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان، از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ پرس افطاری ساده به همت نیکوکاران در بین نیازمندان توزیع شده است.

او با اشاره به روش‌های مشارکت در این ویژه برنامه می گوید: کسانی که مایل به مشارکت در این سنت حسنه هستند می‌توانند یا به صورت حضوری به ادارات ۱۷ گانه مراجعه و یا با کد دستوری# ۰۷۴*۸۸۷۷*و یا شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ بانک تجارت کمک‌های خود را واریز کنند.
 
مبشری با بیان اینکه ما این کمک‌ها به عنوان امانت به دست نیازمندان می‌رسانیم، گفت:  ۴۷ هزار خانواده نیازمند در استان چشم انتظار کمک‌های خیرین به ویژه در ماه مبارک رمضان هستند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.