سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام خبر داد

اختصاص ۵۰۷ میلیارد تومان برای آبرسانی به ۳۶ روستای ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: ۵۰۷ میلیارد تومان برای آبرسانی به ۳۶ روستای استان اختصاص یافته است.

به گفته  سردار جمال شاکرمی ، با توجه به تنش آبی در سطح کشور و خصوصاً خشکسالی کم سابقه در استان ایلام، اولویت طرح‌های بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران به حل مشکل کم آبی متمرکز شده و در طرح بسیج آبرسانی با تفاهم نامه‌ای که به مبلغ ۵۷۰ میلیارد تومان بین سپاه امیرالمومنین (ع) و آب و فاضلاب استان منعقد شد، با ساخت ۱۸ مجتمع آبرسانی مشکل کم آبی ۳۶ روستای استان برطرف خواهد شد.

او می گوید: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ۵۰۰۰ تن قیر رایگان را برای بهسازی معابر روستایی و راه‌های بین مزارع در روستا‌های محروم و مناطق حاشیه شهر‌ها در اختیار راهداری قرار می‌دهد.

به گفته سردار شاکرمی : برای کمک به اشتغالزایی و رونق واحد‌های تولیدی، ملزومات صنعتی و تجهیزات لوله کشی مورد نیاز در طرح بسیج آبرسانی در داخل استان با رعایت استاندارد‌های لازم خریداری خواهد شد.

او می گوید: بسیج سازندگی سپاه با دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی و بهره گیری از توان ۱۱۰۰ گروه جهادی بسیج دارای ظرفیت بالایی برای کمک به مشکلات مردم خصوصاً در مواقع بحران است و در آینده در هر یک از شهرستان‌های استان یک قرارگاه محرومیت زدایی دایر خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.