سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۱۰ فقره انواع سرقت در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز و کشف ۱۱۰ فقره انواع سرقت و دستگیری ۲۷ نفر سارق و خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبرداد.

 سرهنگ کامران ملکی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فردیس به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی را در نقاط آلوده وجرم خیز این شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

او گفت: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به کشف ۱۱۰ فقره انواع سرقت اماکن خصوصی، خودرو وسایر اموال و دستگیری ۲۷ نفر سارق شدند.

سرهنگ ملکی گفت: در این طرح، مقادیری از انواع مواد مخدر کشف، ۵۲ معتاد متجاهر تحویل مراکز بازپروری و ۱۰ فروشنده مواد مخدر نیز دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

او گفت: همچنین در این طرح از ۱۵ واحد صنفی بازدید، یک واحد صنفی متخلف پلمب و ۲۳ دستگاه خوردو و موتور سیکلت متخلف نیز توقیف شدند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان فردیس شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.