سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت لاستیک ۲۰ خودرو در کرج

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان لوازم خودرو با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در شهر کرج خبر داد.

 سرهنگ محمد نادربیگی گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت لاستیک خودرو در مناطق عظیمیه و جهانشهر کرج توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سمند، بررسی موضوع و دستگیری متهمان در دستورکار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان به صورت ۲ نفره با یک دستگاه سواری سمند ابتدا خودرو‌های فاقد دزدگیر را که در مناطق خلوت پارک شده اند را شناسایی و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت لاستیک و سایر قطعات آن می‌کنند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخصات ظاهری متهمان و خودروی آن‌ها را شناسایی و در اختیار تمام کلانتری‌های سطح شهرستان کرج قرار دادند که پس از مدتی کوتاه عوامل گشت کلانتری ۱۱ مرکزی موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سارقان در حین پرسه زنی در اطراف خودرو‌های فاقد تجهیزات شدند.

او گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت لاستیک و تجهیزات خودرو با همدستی یکی از سارقان غیر بومی استان اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه مخفیگاه همدست متهم و شخصی که اقدام به خریداری اقلام مسروقه می‌کرد شناسایی و نامبردگان نیز با هماهنگی قضایی در شهرستان شهریار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

به گفته  رئیس پلیس آگاهی البرز با تلاش‌های انجام شده همه مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.