سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه:

سهم شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید رقابت‌پذیر باید افزایش یابد

استاندار کرمانشاه بر افزایش سهم شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید رقابت‌پذیر تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه در اولین ستاد هماهنگی و عملیات توسعه اقتصاد دانش بنیان  از آغاز فعالیت ستاد هماهنگی و عملیاتی توسعه اقتصاد دانش بنیان در کرمانشاه خبر داد و گفت: با تقویت رابطه صنعت، دانشگاه و دولت و حمایت و هدایت شرکت‌های دانش بنیان به سمت تولید محصولات رقابت پذیر، ایجاد اشتغالزایی پایدار و تحقق شعار سال حرکت خواهیم کرد.

بهمن امیری مقدم گفت: تقویت رابطه صنعت، دانشگاه و دولت برای نهادینه سازی اقتصاد دانش بنیان ضرورت دارد و این ستاد باید ضمن تسهیل گری و انجام هماهنگی‌های لازم زمینه تحقق آن را نیز فراهم کند.

همه ادارات موظف هستند با پارک علم و فناوری به عنوان دبیرخانه همکاری کنند و حمایت ویژه‌ای از کسب و کار‌های دانش محور و ایده‌های نوآورانه و خلاقانه در عرصه تولید داشته باشند.

در مسیر تحقق شعار سال ضمن تداوم حمایت‌های اثر بخش از فعالان عرصه اقتصاد دانش بنیان، نیازمند هماهنگی و هم افزایی مطلوب هستیم و هماهنگی دستگاههای اجرایی باید برای آینده تداوم بخش باشد.

 رهبرمعظم انقلاب بار‌ها به نقش محوری تولید و حرکت برای آسایش اقتصادی ملت و پیشرفت ایران اسلامی تأکید داشته‌اند. وقتی از اقتصاد دانش بنیان صحبت می‌کنیم یعنی اینکه دانش و فناوری را در همه عرصه‌های تولید و خدمات بکار گیریم.

به گفته امیری مقدم، با کار جهادی و تلاش شبانه روزی دولت بارقه‌ امید در دل مردم ایجاد شده است؛ با مشارکت مردم و در دولت مردمی برای تحقق اهداف تلاش خواهیم کرد.

امیری مقدم گفت: هیچگونه کم کاری پذیرفته نیست؛ با ایجاد یکپارچگی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در مسیر ایجاد اشتغال حرکت خواهیم کرد.

 اقتصاد دانش بنیان را پایه و اساس اقتصاد مقاومتی است. با تقویت خودباوری، خوداتکایی و حمایت از توان داخلی می‌توان مشکلات را حل کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.