سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانور نظارت و بازرسی بر نانوایی‌های قزوین

نوزدهمین مانور نظارت و بازرسی بر بازار قزوین با موضوع برخورد با نانوایی‌های متخلف برگزار شد.

در مانور نظارت و بازرسی بر نانوایی‌های قزوین ۳۰ بازرس قرارگاه امنیت غذایی متشکل از بازرسان اصناف و اتحادیه خبازان در ۱۰ تیم خودرویی عازم نانوایی‌های سطح شهر شدند.

این مانور با توجه به شکایت‌های مردمی و با هدف نظارت بر فعالیت واحد‌های نانوایی و برخورد با متخلفان در حوزه نان برگزار شد.

افلاطونی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ابتدای این مانور گفت: با وجود طولانی شدن صف‌های نان شهروندان انتظار دارند که نانی با کیفیت به دستشان برسد که متاسفنه در ماه‌های اخیر با شکایت‌های متعددی از سوی مردم روبه رو هستیم.

افلاطونی خاطرنشان کرد: قانون، نظارت و بازرسی بر فعالیت نانوایی‌ها را بر عهده جهاد کشاورزی، فرمانداری و اتحادیه نانوایان گذاشته و این دستگاه‌ها باید قاطعانه با متخلفان این حوزه برخورد کنند.

وی افزود: کم فروشی، فروش خارج از شبکه آرد و نان و بی کیفیت شدن این برکت الهی از عمده مواردی است که گزارش‌هایی در این رابطه وجود دارد.

افلاطونی تصریح کرد: از آنجایی که در حوزه تولید آرد نان هیچ مشکلی وجود ندارد و تخلفاتی در توزیع رخ می‌دهد، بازرسان باید نسبت به تخلفات آسیب شناسی کرده و علت اصلی را شناسایی کنند.

عباس کاظمی فرماندار قزوین هم در این مانور از زحمات بازرسان جهاد کشاورزی در بازار قدردانی کرد و برخورد قاطعانه با متخلفان را راهی برای مقابله با هجمه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در جامعه عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.