سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیک تاک قابلیت افکت‌های واقعیت افزوده را در دسترس همه قرار داد

توسعه دهندگان تیک تاک بالاخره پس از یک‌سال قابلیت افکت‌های واقعیت افزوده را به طور رسمی منتشر کردند.

شبکه اجتماعی TikTok پلتفرم توسعه AR خود را به نام خانه افکت راه‌اندازی کرد. مهندسان این شبکه اجتماعی آگوست سال گذشته اعلام کردند که در حال کار برای ساخت پلتفرم توسعه واقعیت افزوده (AR) خود به نام Effect House هستند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا فیلتر‌های واقعیت افزوده را برای استفاده در برنامه ویدئویی TikTok بسازند.

به گزارش سایت techcrunch؛امروز این قابلیت برای کاربران تیک تاک به طور رسمی منتشر شده است. به گفته توسعه دهندگان، قابلیت جدید از پاییز سال گذشته به طور آزمایشی در دسترس کاربران قرار داشت. با راه اندازی قابلیت Effect House، تیک تاک می‌تواند با دو برنامه اسنپ و متا رقابت تنگانگی انجام دهد.

گفته شده، جلوه‌های TikTok خدمات ویدئویی را تقویت می‌کند و به کاربران کمک می‌کند تا ویدئو‌های بیشتری را با اجازه مهندسان این شبکه اجتماعی بسازند. تیک تاک همچنین مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های اختصاصی را برای Effect House منتشر کرده که سیاست‌های اضافی فراتر از دستورالعمل‌های انجمن موجود را که سازندگان اثر باید به آن‌ها پایبند باشند، شرح می‌دهد. Effect House به کاربران اجازه نمی‌دهد جلوه‌هایی را منتشر کنند که رنگ‌گرایی، کلیشه‌های منفی علیه گروه‌های محافظ، آن‌هایی که جراحی زیبایی را به تصویر می‌کشند، منتشر کنند.

براساس گزارش‌ها، قابلیت افکت‌های واقعیت افزوده تیک تاک دارای ابزار‌های مختلفی برای ساخت ویدئو‌ها است. TikTok می‌گوید:" جلوه‌های ایجاد شده توسط کاربران پیش از انتشار مورد بررسی قرار می‌گیرد تا اطمینان حاصل شود این قابلیت به ضرر کسی نیست.همچنین کاربران نیز می‌توانند با استفاده از ویژگی گزارش اثر به مهندسان تیک تاک خبر دهند. این شرکت همچنین می‌گوید اگر متوجه شود که از یک افکت به‌گونه‌ای استفاده می‌شود که دستورالعمل‌ها را نقض می‌کند  افکت و ویدئو‌ها را که از آن استفاده کرده‌اند حذف می‌کند".


بیشتر بخوانید


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.