سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزی: با واگذاری زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب فاتحه تنیس خوانده شد

رئیس فدراسیون تنیس گفت: با واگذاری زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب با مبالغ بالا فقط ۴ درصد از جامعه می‌توانند در ورزش تنیس فعالیت کنند.

داود عزیزی، درباره واگذاری زمین‌های تنیس مجموعه انقلاب به بخش خصوصی گفت: با پایان زمان مزایده زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب، متاسفانه شاهد واگذاری این زمین‌ها با قیمت‌های نجومی به بخش خصوصی بودیم و به اعتقاد من با این اقدام فاتحه تنیس به خصوص در بحث همگانی خوانده شد. با برگزاری این مزایده با مبالغ نجومی که تنها هدف آن صرفا انتفاع مالی است، تنها ۴ درصد از جامعه می‌توانند از امکانات تنیس مجموعه انقلاب استفاده کنند.

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور چندی پیش اعلام کرده بود که زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب را به بخش خصوصی اجاره خواهد داد.

عزیزی عنوان کرد: با وجود مذاکرات و تماس‌های مکرر بنده، نایب رئیس و دبیر فدراسیون در خصوص واگذاری ۶ زمین مجموعه ورزشی انقلاب، اما متاسفانه هیچی زمینی به فدراسیون تنیس واگذار نشد.

در سال‌های نه چندان دور زمین‌های تنیس مجموعه‌های ورزشی انقلاب، آزادی، استقلال و شهید شیرودی در اختیار فدراسیون تنیس بود، اما شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعلام کرده است به دلیل درآمد زایی این زمین‌ها را به بخش خصوصی واگذار خواهد کرد.


بیشتر بخوانید 


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.