سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به خودش برای تاسیس مدرسه غیرانتفاعی!

 در شبکه‌های اجتماعی نامه‌ای منتشر شد که نشان می‌دهد مدیر کل فعلی آموزش و پرورش خوزستان برای تأسیس مدرسه غیرانتفاعی به خودش نامه زده و موافقت اولیه را هم انجام داده است.

کوروش مودت مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: درخواست مجوز راه‌اندازی مدرسه غیرانتفاعی کاملاً طبیعی بوده و همه فرهنگیان ممکن است متقاضی راه‌اندازی مدرسه یا آموزشگاهی باشند.

او می گوید: این فقط یک برگه است و ما کار خلاف قانونی را انجام نداده‌ایم بنده مانند بقیه همکاران فرهنگی فعلاً درخواست داده‌ام که بعد‌ها می‌خواهم در ایام بازنشستگی از آن استفاده کنم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: چنانچه مجوز راه‌اندازی مدرسه تصویب شد و موفق به جذب دانش‌آموز شدیم هر دو سال این مجوز باید تمدید و از حراست استعلام شود.

به گفته او درخواست‌ها پس از ارسال به شورای نظارت استان بررسی و مصوب می‌شود و هرگاه این نامه در شورای نظارت مصوب شود به متقاضی اعلام می‌کنیم که کار‌های مربوط به استعلام، سوءپیشینه، استعلام حراست، تکمیل مدارک و... را انجام دهد و بعد از آن برگه‌ای به آن داده می‌شود که مثلاً در فلان منطقه با مجوز راه‌اندازی مدرسه شما موافقت شده است.

مودت می گوید: بنده رئیس شورای نظارت استان (متشکل نماینده مجلس، معاون آموزشی، امور حقوقی، مسئول امور مشارکت‌ها، دو نفر از مؤسسین، دو نفر از نمایندگان مؤسسین، و...) هستم و تمام این نامه‌ها باید زیر نظر شخص مدیرکل باشند و درصورتی‌که مدیرکل در منطقه حضور نداشته باشد جانشین مدیرکل اجازه امضای آن‌ها را دارد.

این مقام مسئول گفت: حوزه مشارکت‌های مردمی مانند هیئت تخلفات، حراست، حقوقی، بانوان، و... زیر نظر مدیرکل است و هر نامه‌ای که بخواهد از این حوزه بیرون برود زیر نظر مدیرکل است و باید با مجوز بنده باشد بر همین اساس درخواست مجوز آموزشگاه را برای بعد از بازنشستگی خودم دادم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
ای خدا این بنده خدا می خواهد چگونه عدل ومساوات وبرابری را اجرا بکند؟لابد وحتما با امضا وتائید وتاکید خودش و....
۱۱
۱۱:۰۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
روم سیاه همشهری
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
چه مسخره
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
حالا دلیل اینهمه اصرار و پافشاری برای باز کردن مدارس رو میفهمید؟
این آقایون همه حداقل 2-3 تا مدرسه غیر انتفاعی دارن
منصور
۲۱:۰۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
هر 4 الی 8 سال یه عده میان و در این مدت بایستی بار خودشان را ببندن و میدان را بدن به یه عده دیگه // قبول دارید ؟؟
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
براساس قانون تضادمنافع ایشان نمی تواند مدرسه غیر انتفاعی داشته باشدواینکه می گوید برای ایام بازنشستگی مدرسه داشته باشدحتی درصورت قانونی بودن بعدازصدور مجوزتاسیس فقط دوسال وقت دارد مدرسه راراه اندازی کند وگرنه مجوزتاسیس باطل می شود
ایرانی
۱۳:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
آقایون بزرگوار مسئولین بی مسئولیت کی می خواهید به اینهمه بی عدالتی وتبعیض نژادیتان پایان دهید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کارمند
۱۳:۲۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
با سلام
کاملا طبیعیه . وقتی وزیر آموزش و پرورش برادرزاده اش را در دانشکده فنی و حرفه ای ایلام استخدام می کند مدیر کل هم مجوز مدرسه غیرانتفاعی صادر می کند.
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
بنده خدا راست میگه چه اشکالی داره
امید محمدی
۱۲:۵۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
کلا تو ایران از این مسئولان زیاد داریم که از یهطرف قبلش یه کالا رو وارد میکنه فرداش وارداتش ممنوع میکنه که بکشه بالا یا مثل اینطرف برای خودش نامه می زنه یا طرف رفته جزیره کیش که قبلا ارزشی نداشت کلی زمین خرید بعد اومدند طرح منطقه ازاد تصویب کردند اینکه منطقه ویزه بشه زمینه کشید بالا یا میاند واردات ماشن ممنوع میکنند که دخلی بکشه بالا