سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس حوزه هنری ایلام:

خانه عکاسان ایلام افتتاح شد

رئیس حوزه هنری ایلام گفت: خانه عکاسان ایلام با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان در حوزه هنری ایلام افتتاح شد.

محمدعلی قاسمی در این مراسم با اشاره به نقش هنر عکاسی در جریان انقلاب اسلامی و ثبت لحظه‌های تاریخی جنبش ملت ایران، گفت: هنر عکاسی چه در دوران انقلاب و چه در دوران جنگ تحمیلی بازتاب دهنده و یکی از رسانه‌هایی بود که راوی رنج‌ها و رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت ایران در صحنه پرغوغای جهانی بود و در این دو بزنگاه تاریخی درخشان عمل کرد.

او با تاکید بر حمایت همه جانبه حوزه هنری از هنرمندان متعهد و تولیدکنندگان آثار در چارچوب‌های فکری انقلاب، گفت: با حضور جوانان با تفکر درخشان و پر امید مطمئناً شاهد درخشش آن‌ها در سطح ملی و جهانی خواهیم بود و اهتمام حوزه هنری، همیشه بر آموزش و تربیت هنرمندان ایلامی و کمک جهت رشد و بالندگی آن‌ها بوده و خواهد بود.

رحیم رضاپسند، رئیس خانه عکاسان ایلام نیز در این مراسم اظهار کرد: برنامه و روند ما در قالب خانه عکاسان، مبتنی بر آموزش و در کنار آن هدایت اعضاء به بازار‌های ملی و بین المللی خواهد بود.

او می گوید: همه کسانی که الان عضو خانه عکاسان هستند همگی آموزش‌های لازم را در زمینه عکاسی دیده و آماده ورود به عرصه عکاسی حرفه‌ای و حتی تامین زندگی خویش از این منبع هستند و امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده شده این راه به سرانجامی نیکو منتهی شود و کسانی که وارد این ساختار می‌شوند به مقصود خود که همانا هنر والا و انسانی است دست یابند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.