سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جان نارنجی پوشان کرج در گروی قراردادی که پشت گوش می‌افتد

فوت دوباره یکی از پاکبانان کرج براثر تصادف در نیمه های شب، عدم رعایت مفاد قرارداد از سوی پیمانکاران را زیر تیغ انتقاد برد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری مکلف است تا پیمانکاران خدمات شهر را ملزم کند تا از خودروی نظافت مکانیزه معابر شهری استفاده کنند.

آقای اعتصامی گفت: برای حفاظت از جان کارگران خدمات شهری باید راهکار مناسب اندیشیده شود که استفاده از خودروهای مکانیزه بهترین روش به نظر می‌رسد.

او می گوید: در ماه‌های گذشته چهار کارگر خدمات شهری نیز دچار سانحه و فوت شدند که در خصوص امنیت کارگران باید چاره اندیشی کنیم اولا باید تمام کارگران به وسایل ایمنی مجهز شوند و در خیابان‌های اصلی برای تمیز کردن از خودروهای مکانیزه استفاده شود تا تصادفات و سوانح به حداقل برسد.

دبیر دوم شورای شهر کرج گفت: قطعا در این زمینه باید قصور پیمانکار مشخص شود و حتما این مسئله پیگیری خواهد شد در این راستا منتظر گزارش کامل از ناظرهستیم تا اقدامات بعدی را انجام دهیم.

او می گوید: در این کمیسیون در خصوص نظارت بر قراردادهای رفت و روب مناطق، بررسی و ارائه گزارش در خصوص حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری شامل هرس و کاشت و آبیاری و نگهداری و ...، طرح استقبال از بهار بررسی و ارائه گزارش شد.

از ابتدای سال تاکنون این دومین باری است پاکبانی جان خود را در سانحه تصادف از دست می دهد و در کل آمار جان باختن پاکبانان در دوره ششم شورای اسلامی کرج به عدد سه رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.