سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه برنامه‌های ۳ کاندیدای شهرداری شهرکرد به شورای شهر

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: ۳ نفر از کاندیدای شهرداری شهرکرد برنامه‌های خود را به شورای اسلامی شهر ارائه دادند.

آقای بیاتی با اشاره به پخش زنده جلسه با موضوع انتخاب شهردار گفت: پخش زنده این جلسات و شفاف شدن هرآنچه در جلسات شورا می‌گذرد باعث می‌شود مردم با مسائل و وظایف شورا و شهرداری آشنا شوند.

اگر بازتاب جلسه نتیجه مثبت داشته باشد همین روند را ادامه می‌دهیم درغیراین صورت جلسات محدود می‌شود تا تنها با حضور خبرگزاری‌ها برگزار شود.

در این جلسه احمد کرباسی، کمال اکبریان و عبدالصادق نجفی کاندیدای شهرداری شهرکرد برنامه‌های خود را ارائه دادند.


بیشتر بخوانید


هر نفر ۴۵ الی ۵۰ دقیقه زمان برای ارائه برنامه دارد و افراد می‌بایست در این زمان رزومه مختصر و برنامه خود را ارائه دهند و در ادامه به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ دهند و از ورود به جزییات خودداری کنند.

حضور خبرنگاران و پخش زنده از جلسات ارائه برنامه نامزد‌های منصب شهردار نتایج مثبتی بر روی اجرای برنامه دارد و باعث می‌شود که کاندیدا‌ها بر روی برنامه‌های خود بازنگری داشته باشند و جدی‌تر در جلسات حاضر شوند و یا حتی برخی‌ها را از ادامه کار منصرف می‌کند.

نامزد‌های شهرداری باید بتوانند روزمرگی‌های شهری را حل و فصل کنند و برنامه قوی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و ... برای آینده شهر داشته باشند.

برنامه‌های عمرانی، اقتصادی، عملیاتی، فرهنگی و ... ارائه شده نامزد‌ها در آینده بررسی می‌شود و هر برنامه‌ای که در راستای پیشرفت شهر باشد و اعضای شورا را قانع کند شانس رأی‌آوری بیشتری خواهد داشت.

امیر کوهی کمالی، محمدرضا امیدی، محمدصادق اسلامی و محسن پژوهش کمتر از ۲۴ ساعت از اعلام اسامی توسط اعضای شورا از نامزدی شهرداری شهرکرد انصراف دادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Bakhtiyari
۱۵:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
از موقعیت خوب شهر و از سدهای استان همچون کارون چهار و زاینده رود برای آبرسانی به شهر استفاده شود و برای آبادانی و رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این شهر زیبای زاگرس باید از فرصت سوزیها و کم کاری ها و بی برنامگی و کم توجهی ها و یا کم کاری های گذشته درس گرفت و بر زیبایی و آبادانی و شکوفایی و رشد هر چه بیشتر شهر تلاش کرد.
امیر سامان
۱۵:۵۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
شهرداری شهرکرد برای زیبایی هر چه بیشتر شهر خیابان توریستی که از دریاچه سد و شهر شیدا به شهرکرد می‌رسد را دو خطه و زیبا و مهندسی تر و کوتاهتر بسازید تا مردم شهر شهرکرد به نقاط توریستی شما شهر و شهرستان بن و شیدا راحت تر و آسوده تر و در زمانی کمتر به گردش و تفریح بپردازند.
بختیاری
۱۵:۲۱ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
برجهای دوقلو شهرکرد را در ورودی استان و گردنه رخ بسازید هر کدام در یک طرف جاده که با پلی به هم وصل شوند که بسیار جلوه زیبا و با شکوهی به ورودی استان میدهد.