سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سلامت آموزش و پرورش کرمانشاه:

۸۷ درصد دانش‌آموزان ۱۲ سال به بالای کرمانشاه ۲ دُز واکسن کرونا را زده‌اند

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دریافت هر دو دُز واکسن کرونا در ۸۷ درصد از دانش‌آموزان ۱۲ سال به بالای استان خبر داد.

ماشاالله پروین گفت: تاکنون ۹۸.۷ درصد دانش‌آموزان ۱۲ سال به بالای استان دوز اول و ۸۷ درصد آن‌ها هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

همچنین تاکنون ۲۲.۵ درصد دانش‌آموزان بین شش تا ۱۲ ساله استان دوز اول و دو درصد آن‌ها هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

آقای پروین با اشاره به اهمیت تکمیل پروسه واکسیناسیون و تاثیر آن بر کاهش وخامت بیماری و فوتی‌های کرونایی، از خانواده‌هایی که تاکنون برای دانش‌آموزان واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند، خواست هرچه سریعتر برای فرزندانشان واکسن بزنند.

هم‌اکنون ۹۹ درصد فرهنگیان استان دُز اول و ۹۷ درصد آن‌ها دُز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

به گفته آقای پروین، ۶۵ درصد معلم‌های استان هم هر سه دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، از معلم‌ها انتظار داریم در موعد مقرر برای تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

دانش‌آموزان ماسک زدن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در مدارس جدی بگیرند

آقای پروین در ادامه با اشاره به ضروری بودن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس برای مقابله با موج‌های بعدی کرونا، گفت: انتظار داریم دانش‌آموزان ماسک زدن و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در مدارس جدی بگیرند.

به گفته آقای پروین، کشور‌های توسعه یافته به سمت بازگشایی مدارس رفته‌اند، حال که شاهد بازگشایی مدارس هستیم، باید مهارت‌های لازم برای زندگی در شرایط کرونایی را به صورت عملی به دانش‌آموزان آموزش دهیم.

پروین از معلم‌ها خواست تا حتما بخشی از آموزش‌های خود را به نحوه درست ماسک زدن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع کرونا اختصاص دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.