سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلیه و بارگیری ۹۵ میلیون تن کالا در بنادر هرمزگان

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پارسال ۹۵ میلیون تن کالا در بنادر هرمزگان تخلیه و بارگیری شده است.

علیرضا محمدی کرجی‌ران گفت: از این میزان، حدود ۵۶ میلیون تن کالا‌های غیرنفتی و حدود ۳۹ میلیون تن کالا‌های نفتی بود که بیش از ۱۶ درصد افزایش داشته است.

او گفت: پارسال بیش از ۱۸ میلیون تن کالای نفتی از بندر شهید رجایی صادر شده است که بیش از ۲ درصد رشد داشته است.

محمدی کرجی‌ران گفت: پارسال ۵۸ هزار و ۹۹۲ کشتی وارد بنادر هرمزگان شده و یک میلیون و ۸۳۹ هزار TEU تخلیه و بارگیری شد که از این مقدار یک میلیون و ۷۰۸ هزار TEU از بندرشهید رجایی بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: افزایش ظرفیت اسمی بندر شهیدرجایی به میزان ۵ میلیون تن، ظرفیت کانتینری بندر شهید رجایی به میزان ۵۰۰ هزار TEU و جذب سرمایه گذاری در بندر شهیدرجایی به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال از اهداف تبیین شده امسال است.

او گفت: حفظ ظرفیت بنادر مسافری ۱۰۰ درصد و ارتقاء توان عملیاتی بنادر از طریق رشد نرم‌های عملیاتی از ۱۱ به ۱۴ درصد از دیگر اهداف امسال است، ارتقاء توان عملیاتی بندر شهیدرجایی از ۲۰ به ۲۲ درصد از دیگر اهداف مدنظر امسال دارد.

کرجی ران گفت: ارتقاء در زمینه‌های تجهیزات مخابراتی منصوبه در بنادر هرمزگان، سطح ایمنی بندری بنادر هرمزگان، آماده بکاری سامانه‌های کنترل تردد بندر شهیدرجایی، سطح امنیت مجتمع بندری شهیدرجایی، امنیت شبکه و بهبود زیرساخت فناوری اطلاعات بندر شهیدرجایی و حفاظت فیزیکی و امنیت دریانوردی بندر شهیدرجاییاز دیگر اهداف تعریف شده است.

او گفت: ارتقاء اهداف اختصاصی بندری و دریایی شامل؛ مدیریت و نظارت بر سواحل بندر شهیدرجایی، توسعه دولت الکترونیک در بندر شهیدرجایی، ایجاد و توسعه و بهبود شبکه بندرشهیدرجایی، رشد متوسط سالیانه بهر‌ه‌وری کل عوامل تولید در بندر شهیدرجایی و کسب درآمد در بندر شهیدرجایی به میزان ۸۷ هزار میلیارد ریال است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.