سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۳۰۸ هزار متر مربع توسعه معابر و آسفالت در ۱۴۱ روستای استان فارس

مدیر امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس گفت: بنیاد مسکن استان با اجرای ۳۰۸ هزار و ۹۴۶ متر مربع توسعه معابر و آسفالت ریزی سهم بسزایی در توسعه روستایی و محرومیت زدایی داشته است.

 احسان کریمی گفت: بنیاد مسکن استان فارس پارسال ۶۳ هزار و ۲۵۱ متر مربع عملیات زیر سازی، ۵۴ هزار متر مربع تسطیح، اجرای ۴ هزار و ۶۵۴ متر مربع تک لبه، و اجرای بیش از یک هزار و ۸۱۱ متر جدول بتنی و ۵۹۱ متر تک لبه سنگی در روستا‌های استان فارس و مناطق کم برخوردار استان اجرا شده است.

او گفت:  اهداف و کارکرد‌های این مدیریت حفظ بافت سنتی در کنار فعالیت‌های عمرانی بوده که امور اجرایی بنیاد مسکن برای حفظ بافت سنتی روستا‌ها در سالی که گذشت ۷۴۰ متر مربع موزاییک فرش، ۵ هزار و ۲۰۷ متر مربع سنگفرش، ۳ هزار و ۴۷۰ متر مربع کفپوش بتنی و یک هزار و ۲۰۰ متر مربع محوطه سازی کرده است.

کریمی گفت: این عملیات عمرانی منطبق با بافت سنتی روستا‌ها بود که در کنار حفظ میراث و فرهنگ سنتی روستا‌ها موجب رفع محرومیت و افزایش سهم روستا‌ها از توسعه نیز شده است.

مدیر امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس گفت: امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس در همه شرایط بحرانی آوار برداری و خاکبرداری در مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله در کنار مردم  بوده و در سالی که گذشت نیز خدمات قابل توجه در بخش بیرم شهرستان لارستان و سایر مناطق آسیب دیده انجام داده است.

او گفت: گواهینامه‌های متعدد تایید کیفیت مصالح ساختمانی از سوی مدیریت امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس اخذ شده  و این مدیریت در تایید مصالح ساختمانی مورد استفاده از سوی سایر دستگاه‌های اجرایی نیز صاحب نظر است.

 کریمی گفت: حضور فعال و موثر در امر بازسازی، آوار برداری و حمل مصالح در مناطق حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه (سیل و زلزله) در روستا‌های سراسر کشور، انجام فعالیت‌های خدماتی و مهندسی در قالب، طراحی، نقشه برداری، حمل و نقل و اجاره ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و انجام خدمات مشاوره و طراحی، نقشه برداری در طرح‌های عمرانی، فعالیت‌های مهندسی، مدیریت و کنترل طرح های راهسازی و حمل و نقل از دیگر فعالیت‌های این مدیریت است.

مدیر امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس گفت:  تنوع طرح های انجام شده  از سوی امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن انقلای اسلامی استان فارس محدوده وسیعی را شامل می‌شود که مهمترین فعالیت‌های اجرا شده امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی خاک برداری، حمل مصالح و آماده سازی اراضی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
ب خدا بیاید کوچه ما هم اسفالت کنید الان ۴ سال زیر سازی شده اما اسفالت مونده روستای شمس اباد تخت هستیم شورامون اهمیت نمیده لطفا پیگیری کنید دولت محترم