سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اندیمشک به مقصد گردشگران تبدیل شد

فرماندار اندیمشک گفت: اندیمشک که در گذشته فقط محل توقف کوتاه مسافران برای استراحت بوده است حالا به مقصد گردشگران تبدیل شده است.

پیمان جهانگیری گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۱ بالغ بر ۵۲۰ هزار نفر از از مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از جاذبه‌های گردشگری و یادمان‌های راهیان نور شهرستان اندیمشک بازدید کردند.

فرماندار اندیمشک می گوید: امسال از نظر آب و هوا شهرستان اندیمشک شرایط مطلوبی داشت و در نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۲۳۰ هزار نفر در پارک‌های شهرستان اندیمشک اسکان موقت و اقدام به برپایی چادر کرده اند

به گفته او در نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۱۱۰هزار نفر از زائران راهیان نور که به صورت کاروانی و خودروی شخصی سفر کرده بودند در زائر سرا‌های شهدای گمنام، پادگان دوکوهه، پادگان زین الدین، پادگان شهید جعفر زاده و پادگان شهید کلهر اسکان پیدا کرده اند.

فرماندار اندیمشک گفت: شش اماکن زیارتی و گردشگری شهرستان اندیمشک که در ایام نوروز بیشترین بازدید را داشته اند سد دز ۱۲۰ هزار نفر، سد کرخه ۷۰هزار نفر، امام زاده شاهزاده احمد ۶۵هزار نفر، یادمان دوکوهه ۵۸ هزار نفر، یادمان شهدای گمنام ۵۵هزار نفر، دهکده گردشگری والفجر ۴۰ هزار نفر است.

اندیمشک در گذشته فقط محل توقف و صرفا استراحت چند ساعته مهمانان نوروزی بوده است حالا با فراهم کردن زیر ساخت‌ها، احداث اماکن گردشگری به مقصد گردشگران تبدیل شده است.

حضور مهمانان نوروزی و گردشگران از نظر اقتصادی برای شهرستان اندیمشک بسیار موثر است و باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

برچسب ها: خدمات شهری ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.