سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلب ۴۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات از اپراتور‌های تلفن همراه

سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به طلب ۴۰ میلیارد تومانی این شرکت از اپراتور‌های تلفن همراه، ادرات، سازمان‌ها و مردم، گفت : متأسفانه پارسال ۱۲ میلیارد تومان صرف بازسازی شبکه به خاطر سرقت‌ها شده است.

حمیدرضا امیری در خصوص برنامه‌های مخابرات استان در سال ۱۴۰۱، گفت : برنامه امسال در دو بخش فیبرنوری و توسعه شبکه مخابراتی و همراه اول و اینترنت خواهد بود.

به گفته سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه سرمایه‌گذاری عظیمی در بحث فیبرنوری انجام شده است، ۴۰۰ کلیومتر فیبرنوری در بخش جاده‌ای و بین‌شهری در برنامه داریم و به زودی شروع خواهیم کرد.

 ۱۲۰۰ مشترک خانگی در برنامه داریم البته محدودیتی ندارد، قطعا هر تقاضایی همشهری‌ها داشته باشند حتما اقدام به طراحی و توسعه خواهیم کرد.

در بحث توسعه همراه، ۲۸ سایت تلفن همراه در سطح استان در برنامه داریم که منتظر ابلاغ برنامه شرکت ارتباطات سیار برای شروع عملیات اجرایی هستیم.

 ۴۰ میلیارد تومان این شرکت از اپراتور‌های تلفن همراه، ادرات، سازمان‌ها و مردم طلب دارد اگر بدهی‌ها به موقع پرداخت شود خدمات‌رسانی بهتر خواهد بود.

متأسفانه پارسال ۱۲ میلیارد تومان به جای اینکه صرف توسعه شود صرف بازسازی شبکه به خاطر سرقت‌ها شده است و اجازه ندادیم با این شرایط خلل چندانی به خدمات مخابرات وارد شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.