سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهادی:

ریل‌گذاری برنامه‌های نمایشگاه‌های بین المللی فارس حمایت از تولید دانش بنیان است

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری، ریل گذاری اهداف مجموعه نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان دانش بنیان است.

به گفته علی فرهادی در دیدار با اعضا هیئت رئیسه و رییس اتاق اصناف استان فارس، در جلسات مهم هم افزایی که با دستگاه‌های مختلف داریم، طرح‌ها و ایده‌های خود را به دستگاه‌های مختلف ارائه می‌کنیم، تا بتوانیم به تحقق این اهداف کمک کنیم.

او گفت: با برنامه ریزی انجام شده، در سال ۱۴۰۱ رکورد نمایشگاهی کشور، با اجرای برنامه‌های کیفی و تخصصی توسط نمایشگاه‌های بین المللی فارس قطعا شکسته خواهد شد، البته در صورتی که شرایطی مثل کرونا مانع نشود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: در کنار نمایشگاه‌های تخصصی، فعالیت‌های فرهنگی و دینی هم در مجموعه‌ی نمایشگاه‌ها برپا خواهد شد که ایام ماه مبارک رمضان و محرم فرصت مناسبی برای برگزاری این برنامه‌ها است.

مشاور استاندار فارس گفت: شرکت‌های دانش بنیان هر چند ایده و طرح‌های بسیار خوبی دارند، اما به لحاظ مالی پشتوانه ضعیفی دارند که اتحادیه‌ها و اتاق اصناف می‌توانند به عنوان حامی مالی، این شرکت‌ها را جهت برپایی نمایشگاه یاری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.