سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پویش مردمی حمایت از ایتام تحت حمایت کمیته امداد زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۴ هزار و ۵۷۵ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته هستند.

صالحی گفت: این پویش معنوی و خیرخواهانه با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت خیران در حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اجرا می‌شود.

او می گوید: ماه  رمضان فرصت بسیار خوبی برای همدلی و نوعدوستی بوده و خیران می‌توانند با مشارکت در این پویش و تقبل حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زمینه گره گشایی بخشی از مشکلات آن ها را فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: براساس آمار‌های موجود چهار هزار و ۵۷۵ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده و برنامه ریزی شده است با اجرای پویش زنجان مهربان، "ما هم می‌توانیم یک حامی باشیم" زمینه مشارکت بیشتر خیران در حمایت از این فرزندان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین فراهم شود.

او می گوید: خیران زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، یا مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir یا تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ به صورت غیر حضوری، یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد استان زنجان و مراکز نیکوکاری در استان زنجان و مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت مادی و معنوی از فرزندان تحت حمایت این نهاد را تقبل کنند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.