سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

یک هزار و ۶۵۰ کیلومتر از راه‌های ایلام سال گذشته خط‌کشی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: عملیات خط کشی یک هزار و ۶۵۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی این استان در سال گذشته اجرا شد.

به گفته آقای نورالله دلخواه، نیرو‌های اداره ایمنی، ترافیک و حریم این اداره کل به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط‌کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: این اداره کل به منظور کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از اعتبارات این خط‌کشی‌ها را به صورت امانی و پیمانی با استفاده از توان اکیپ‌های فعال خود انجام داده است.

دلخواه با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سال گذشته گفت: ۶ هزار و ۱۸۰ عدد نصب و تعمیر تابلو علائم ایمنی و شناسایی ۱۳۸ عدد تجاوز به حریم ، از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: همچنین در این مدت (سال گذشته) نگهداری ۱۷۴ چراغ چشمک زن، ۲ و نیم کیلومتر نصب و تعمیرات گاردیل و بیش از ۷۳۶ هزار مترمربع آزادسازی حریم انجام شده.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.