سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمتر از ۳۰ درصد از مردم شادگان نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد کمتر از ۳۰ درصد از مردم شهرستان شادگان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

نوراله طاهری گفت: بر اساس آخرین بررسی‌های انجام شده در حال حاضر تنها ۲۵ تا ۳۰ درصد مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند در حالی که قرار نیست به خاطر کرونا مسائل بهداشتی را رعایت کنیم بلکه کرونا سبب تشدید این رعایت‌ها می‌شود.

او می گوید: هرگاه عادی انگاری توسط مردم شهرستان و مسافران انجام شود و سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاهش یابد با افزایش روند بیماری مواجه خواهیم شد.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان وضعیت کنونی شهرستان ما از لحاظ بیماری کرونا تا حدی مرهون واکسیناسیون بوده و این بدان معنی است که اگر واکسیناسیونی صورت نگرفته بود قطعاً به دنبال مسافرت‌ها، وضعیت وخیم‌تری را داشتیم.

طاهری در پایان گفت: واکسیناسیون تأثیر خود را در مقابله با ویروس نشان داده است، به ویژه در افرادی که سه دز زده اند که این‌ها در صورت ابتلاء اکثراً پس از ۵ روز علائم‌شان برطرف شده و به ندرت در افراد دارای بیماری‌های زمینه و کهولت سن ممکن است گرفتاری آن‌ها به بیماری بیشتر باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.