سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتحادیه جهانی کشتی: در مسابقات آسیایی ایران و هند تیم‌های قدرتمندی هستند

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به حضور تیم‌های قدرتمند ایران و هند در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا اشاره کرد.

در گزارش اتحادیه جهانی کشتی آمده است: در کشتی آزاد، ایران و هند تیم‌های قدرتمندی را راهی مسابقات آسیایی می‌کنند، راوی کومار و باجرانگ پونیا به عنوان مدال‌آوران المپیک ۲۰۲۲ توکیو در ترکیب تیم هند هستند.

در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز رحمان عموزاد، یونس امامی، امیرحسین فیروزپور و محمدحسین محمدیان حضور دارند. قرقیزستان و ازبکستان نیز در برخی اوزان از نفرات شاخص خود استفاده خواهند کرد.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه و مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۳ و ۴ اردیبهشت امسال در شهر اولان‌باتور کشور مغولستان برگزار می‌شود.

ری هیگوچی دارنده مدال نقره از ژاپن، مینگو لیو دارنده مدال آسیا از چین، دیپاک پونیا از هند، ژیوی دنگ از چین از دیگر چهره‌های مطرح حاضر در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا هستند.

در مسابقات کشتی فرنگی نیز آکژول ماخمودوف از قرقیزستان دارنده مدال نقره المپیک توکیو و کیم هیون وو دارنده مدال طلای المپیک از کره جنوبی از چهره‌های شاخص مسابقات خواهند بود. مهدی محسن‌نژاد از ایران، آیاتا سوزوکی از ژاپن، یرنور فیداخمتوف از قزاقستان و ژولمان شارشنبکوف از قرقیزستان نیز در مغولستان روی تشک خواهند رفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.