سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه هم اندیشی در خصوص راهکار‌های ارائه خدمات مطلوب‌تر به گردشگران

جلسه هم اندیشی با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی و رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طرقبه شاندیز برگزار گردید.

محمد رجب زاده مقدم گفت: منطقه نمونه گردشگری چالیدره با توجه به ظرفیت‌های فراوان گردشگری، تفریحی، توریستی و... میتوانند به یکی از قطب‌های مهم گردشگری مهم شرق کشور تبدیل و برای این مهم بازنگری طرح جامع مجموعه در دستور کاری قرار گرفته است، تا شاهد توسعه همه جانبه مجموعه باشیم.

مدیر عامل شرکت گردشگری نمونه چالیدره گفت: نگاه مدیریتی حاکم بر مجموعه میزبانی هر چه بهتر از زائرین و مجاورین اقا علی بن موسی الرضا (ع) بوده و با این نگاه باید پذیرای گردشگران محترم باشیم.

او گفت: منطقه نمونه گردشگری چالیدره یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری استان خراسان بوده و باید از تجربه دیگر مناطق نمونه گردشگری کشور در جهت کسب تجربه برای ارتقا و توسعه همه جانبه استفاده نمایید.

موسوی گفت: برگزاری رویداها، جشنواره، مسابقات مختلف و. میتوانند باعث حضور اقشار مختلف به خصوص جامعه بومی در این مجموعه شود و باید برای این امر در طول سال برنامه ریزی شود.

او گفت: مجموعه گردشگری چالیدره با وجود ظرفیت‌های مختلف، از فناوری‌های روز دنیا نباید غافل شود و باید به سمت هوشمند سازی خدمات خود در جهت ارائه خدمات با کیفیت‌تر و در دسترس‌تر گام بردارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.