سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیش برای جام جهانی آماده می شود

برای بهره مندی از ظرفیت های جزیره کیش در جام جهانی نشست وزیران راه ایران و قطر امروز در این جزیره برگزار می شود.

 سعید محمد گفت: وزیر راه قطر و ایران در کیش نشست مشترک دارند تا علاوه بر بازدید از زیر ساخت‌ها، ظرفیت‌های میزبانی را نیز بررسی کنند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: با تقویت بخش خصوصی و توسعه زیر ساخت‌های جزیره کیش تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از ظرفیت اقتصادی و گردشگری جام جهانی قطر استفاده کنیم.

سعید محمد گفت: چند طرح زیر ساختی در دوهفته آینده با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شوند و با افتتاح این طرح‌ها ظرفیت‌های میزبانی کیش برای مشارکت در جام جهانی قطر افزایش می‌یابد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: ساخت و تکمیل چند هتل، باند و ترمینال جدید فرودگاه، بندر و ترمینال مسافری دریایی، زمین‌های ورزشی و سالن‌های بدنسازی با سرعت پیش می‌رود و برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌شوند.

هیاتی از کشور قطر در سفری دو روزه به جزیره کیش از پروژه‌ها و امکانات ورزشی، گردشگری و حمل و نقلی منطقه آزاد کیش به منظور بهره گیری از ظرفیت‌های این جزیره در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازدید کردند.

 برگزاری نشست مشترک با هیات ایرانی و قطری با حضور «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی، «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعی و ویژه اقتصادی و «وزیر حمل و نقل دولت قطر» که به امضای صورتجلسه‌ای در حوزه‌های مختلف انجامید، از دستاورد‌های این سفر است.

در این سفر، هیات قطری ضمن ابراز رضایت از وضعیت منطقه آزاد کیش، از امضای یک توافقنامه بین مناطق آزاد ایران و دولت قطر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بدین ترتیب منطقه آزاد کیش، که از مدتی پیش، خود را برای این رویداد جهانی آماده می‌کرد، زمینه‌ی خیز بلند خود برای توریسم ورزشی کشور در خلال برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بیش از پیش محیا کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
کارگر جماعت داره از بیپولی و تورم له میشه . زباله گردها و غیره .... . ما را چه به جام جهانی مگه ما میزبانیم ؟ اگر شهامت دارید پخش کنید
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
با توجه به رطوبت و گرما و وضعیت جوی کیش عمر مفید خودرو های و موتور سیکلت ها و قایق های تفریحی این جزیره پایان یافته و وضعیت مناسبی ندارند اما همچنان مشمول ممنوعیت وارادت هستند انشاله نوسازی خودرو های جزیره خصوصا تاکسی ها و وسایل تفریحی مثل قایق و جت اسکی و موتور ها هم در دستور کار باشد و یک ظاهر جدید و نو به خیابانها بدهند ساختمانهای کهنه رنگ آمیزی جدید بشوند شرکت هواپیمایی کیش هم با هواپیماهای نو اراتقاء پیدا کنند آقای سعید محمد عزیز به این موارد هم توجه ویژه داشته باشید