سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدری: اجرای چرخه انتخابی کشتی باید برای همه مسابقات باشد

نفر سوم المپیک توکیو معتقد است چرخه انتخابی تیم ملی کشتی باید برای همه مسابقات اجرا شود و برای هیچ کشتی گیری استثنا قائل نشد.

علی اکبر حیدری دارنده مدال برنز رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک ۱۹۶۴ توکیو گفت: به نظر من چرخه انتخابی تیم ملی باید برای هر میدانی اجرایی شود و اینکه برخی بگویند قهرمانان جهان از حضور در چرخه انتخابی معاف شوند نادرست است. مسابقات باید با حضور همه مدعیان و در تمامی اوزان برگزار شود تا هیچ حرف و حاشیه‌ای بوجود نیاید. بی تردید برگزاری مسابقه انتخابی برای هر رویدادی به صورت مجزا می‌تواند بهترین و آماده‌ترین نفرات را به کادر فنی معرفی کند.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در روز‌های ۳ و ۴ اردیبهشت ماه در شهر اولان باتور کشور مغولستان انجام می‌شود و رقابت‌های جهانی صربستان (۱۹ تا ۲۷ شهریورماه) و بازی‌های آسیایی چین (۳۰ شهریورماه تا ۲ مهرماه) برگزار خواهد شد.

حیدری گفت: کشتی گیران ما امسال باید در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین و مسابقات جهانی صربستان شرکت کنند و به همین دلیل متولیان فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی باید تدابیری را بیاندیشند که ما برای این ۲ رویداد مهم ۲ تیم مجزا و توانمند داشته باشیم. این کار نیز مستلزم روند دقیق اردو‌های آماده سازی و اجرای دقیق چرخه انتخابی است تا بتواند شناخت خوبی از پتانسیل موجود را به کادر فنی بدهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.