سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از متصدیان نمونه ایستگاه‌های بازیافت شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری مراسم تقدیر از متصدیان نمونه ایستگاه‌های بازیافت شهر اصفهان خبر داد.

غلامرضا ساکتی گفت: با هدف افزایش سطح کیفیت خدمات ایستگاه‌های بازیافت و افزایش رضایت شغلی در این طرح متصدیان ۶۹ ایستگاه بازیافت شهر از نظر ناظران سازمان و شهروندان در ۱۲ آیتم شاخص به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت ۶ متصدی به عنوان نمونه انتخاب  شد.

او می‌گوید: از نظر سازمان همه متصدیان ایستگاه‌های بازیافت و فعالان این حوزه با توجه به خدماتی که برای شهر انجام می‌دهند و رضایت مردم را همراه دارد شایسته تقدیر و تشکر هستند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان معتقد است: ایستگاه‌های بازیافت فقط محل تحویل پسماند خشک نیست بلکه ایستگاه‌های بازیافت علاوه بر اینکه مرکز جمع آوری پسماند خشک است پایگاه‌های آموزشی و اطلاع رسانی سازمان نیز می‌باشند که متصدیان فعال در این حوزه ارتباط تنگانگی با مردم دارند و به عنوان سفیران آموزشی سازمان در آن ایفای نقش می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان می گوید: ارتباط تنگاتنگ و مناسب با شهروندان و تاثیر گذاری که بانوان در این حوزه ارتباطی با مردم می‌توانند داشته باشد نمایشگر اقدامات و فعالیت‌های تاثیر گذار سازمان در حوزه مدیریت پسماند است و انگیزه شهروندان در همکاری با سازمان را افزایش می‌دهد.

ساکتی گفت: در سال جدید بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته جانمایی و احداث ایستگاه‌های بازیافت در شهر با طراحی جدید و ظاهری متفاوت انجام خواهد شد که از نظرات و پیشنهادات متصدیان در این زمینه استفاده می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.