سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند سارقان حرفه ای در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سه سارق حرفه‌ای لوازم و قطعات داخل خودرو با ۴۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فارسی گفت: در پی چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو به‌ویژه سرقت چرخ و لاستیک خودرو درسطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

با تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی و تحقیقات فنی ماموران سرانجام در گشت‌زنی‌های هدفمند و هوشمندانه گشت این کلانتری  به یک خودروی سمند بدون پلاک مشکوک و با شگرد‌های خاص پلیسی آن را متوقف و دو نفر در این رابطه دستگیر و از داخل خودرو نیز تعدادی پلاک خودرو به همراه چندین قلم محتویات داخل خودرو از قبیل: چک، ابزارآلات و لاستیک خودرو کشف شد و  متهمان به همراه خودرو مربوطه برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

 در بازجویی‌های فنی به‌عمل آمده متهمان با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ۴۲ فقره سرقت قطعات، لوازم و محتویات داخل خودرو‌ها از جمله چرخ و لاستیک در سطح شهر مراغه با همکاری یک نفر دیگر از همدستانشان اعتراف و ضمن دستگیری نفر سوم در عملیاتی دیگر از مخفیگاه آن‌ها اقلام مسروقه قابل توجهی کشف شد.

 اموال مسروقه بعد از شناسایی به مال باختگان تحویل داده شد.

متهمین با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 به همشهریان توصیه می شود به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد و ... بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.