سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهتمام دولت سیزدهم برای آبرسانی به روستا‌های خوزستان بی‌سابقه است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: اهتمام جدی دولت سیزدهم برای آب رسانی به منظور تامین آب شرب و پایدار به روستا‌های دارای تنش آبی استان بی سابقه است.

محمدرضا کرمی نژاد گفت: با تامین اعتبار مورد نیاز طرح آب رسانی به روستا‌های خوزستان در دولت سیزدهم، به یک هزار و ۱۰۰ روستای دارای تنش آبی این استان در سال گذشته آب رسانی شد ضمن اینکه در سال جاری نیز طرح‌های آب رسانی متعددی در دستور کار آبفای خوزستان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان می گوید: آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی استان از ۲ مسیر به صورت همزمان در حال اجرا است و به منظور سرعت بخشی به عملیات آب رسانی به روستا‌های دارای تنش آبی تعدادی از عملیات اجرایی آب رسانی به روستا‌های خوزستان با همکاری سپاه انجام می‌شود.

کرمی نژاد گفت: طرح محرومیت زدایی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) از ابتدای دولت سیزدهم با پشتیبانی مجلس شورای اسلامی در پنج محور تدوین و مراحل اجرایی آن در کشور آغاز شده است.

به گفته او سهم خوزستان از این طرح محرومیت زدایی، آب رسانی به ۱۸۹ روستا‌های دارای تنش آبی این استان با اعتبار ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که این روستا‌ها تا کنون از آب شرب سالم و پایدار برخوردار نبوده اند.

 عملیات اجرایی آب رسانی به روستا‌های واقع در شهرستان‌های شادگان، آبادان، کرخه و اندیکا طی چند هفته اخیر آغاز و تا کنون ۶ میلیارد ریال از مبلغ کل قرارداد نیز تامین شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.