سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطبوعات بوشهر خانه ندارند

خانه مطبوعات یکی از نهاد‌های موثر در حوزه رسانه و از حامیان مطبوعات است که این روز‌ها در استان بوشهر با بی‌مهری مسئولان رو به رو شده است.

یکی از مهمترین مطالبات مدیران خانه مطبوعات استان بوشهر از مدیران استان، تأمین مکان مناسبی برای فعالیت این نهاد است، ولی این مهم به نتیجه‌ای نرسیده.

در نشست‌های متعددی که بین مدیران و اعضای خانه مطبوعات استان بوشهر با مسئولان استان از جمله استانداران و معاونین و دیگر مسئولان برگزار شده، همواره موضوع مکان مناسب برای خانه مطبوعات مد نظر بوده.

روز گذشته پس از ماه‌ها چالش، خانه مطبوعات بوشهر مکان اجاره‌ای خود را نیز از دست داد تا مشخص نباشد که مراجعین به خانه مطبوعات باید در کجا مطالبات و مسائل خود را دنبال کنند.

بی‌مهری مسئولان به خانه مطبوعات

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر گفت: دیروز پس از مدت‌ها چانه زنی، شکایت، احضار و پلمب محل خانه مطبوعات، برای تخلیه محل خانه رفتیم تا وسایل خانه را به جایی دیگر منتقل کنیم.

علی‌هوشمند می گوید: از عکس‌ها و قاب‌های زخمی که حالا معلوم نبود، باید بر کدام دیوار بیاویزمشان یا در کدام آلبوم آرامشان کنم خجالت کشیدم. نمی‌دانیم وسایل خانه مطبوعات را کجا ببریم و این آرشیو‌ها را که به امانت به دست ما رسیده بود، به دست که بسپاریم.

شهردار و استاندار وقت ملاقات ندادند

او می گوید: چند روز قبل از عید مأمورانی از شهرداری به همراه دستگاه موتور جوش، درب خانه را پلمب کرده بودند و از ما تعهد گرفته بودند که در اسرع وقت وسایل را جا به جا کنیم.

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر گفت: شهردار و استاندار مدت‌ها است درخواست ملاقات ما را بی جواب گذاشته‌اند.  حالا با این بی‌مهری‌ها باید وسایل خانه مطبوعات را در شهری دیگر به امانت بگذاریم.

منبع: مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.