سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رگبار و رعد و برق همدان را در بر می‌گیرد

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: در ساعات بعد از ظهر امروز وقوع رگبار باران، رعد و برق و وزش شدید باد در استان پیش بینی می‌شود.

محمد حسن باقری شکیب گفت: امروز وزش شدید باد و غبار را در استان خواهیم داشت که از ساعات بعد از ظهر هم رگبار و رعد و برق مناطق مختلف استان را در بر می‌گیرد.

او گفت: تا پایان هفته بارش قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت و از روز سه شنبه تا پایان هفته وزش شدید باد را خواهیم داشت.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از امشب افت دمای شبانه در استان خواهیم داشت که دمای شبانه بسیاری از شهرستان‌ها بین ۷ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

باقری شکیب گفت: مثلا دمای همدان که دیشب در خنک‌ترین حالت ۱۳ درجه ثبت شده است، امشب به ۳ درجه سانتی گراد خواهد رسید و دمای روزانه هم تا حدودی خنک‌تر می‌شود.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و همدان با حداکثر دمای ۲۳ درجه به عنوان گرمترین نقاط استان و گل تپه با حداقل دمای ۶ درجه به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در روز گذشته دمای شهرستان همدان بین ۲۳ و ۱۳ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است و برای فردا دمای هوا خنک‎تر می‌شود.

باقری شکیب گفت:  یک سامانه بارشی در روز جمعه وارد استان خواهد شد که اطلاعات مربوط به این سامانه در روز‌های آینده اعلام می‌شود.

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.