سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید نماینده سراوان بر حل مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود

نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و مهرستان در مجلس گفت: با جدیت به دنبال رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه هستم که البته وزارت بهداشت باید با تخصیص امکانات و اعتبار درصدد رفع آن‌ها برآید.

 ملک فاضلی به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده بیمارستان ایرانمهر راه اندازی شد و البته باید تجهیزات کافی و نیروی انسانی به ویژه پزشک متخصص رادیولوژیست آن تامین شود.

او گفت: شهرستان ایرانمهر به شدت نیازمند پزشک متخصص رادیولوژیست است و قطعا یک رادیولوژیست برای یک شهرستان کافی نبوده لذا مردم برای انجام سونوگرافی و تصویربرداری به زاهدان مسافت طولانی را طی می‌کنند تا معاینات پزشکی را انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان سوران به ۶۴ تخت ارتقا پیدا کرد و احتمالا فاز نخست این بیمارستان در ۶ ماه آینده به بهره برداری برسد ضمن اینکه بایستی امکانات پزشکی و نیروی انسانی آن تامین شود تا جمعیت ۱۰۰ هزار نفری را تحت پوشش و ارائه خدمات دهد.

نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و مهرستان در مجلس گفت: بیمارستان امید شهرستان مهرستان تجهیز شد و پزشک رادیولوژیست نیز مستقر گردید و البته پزشکان متخصص دیگری در این بیمارستان حضور پیدا کردند تا در خدمت به مردم منطقه باشند، امیدوارم که وزارت بهداشت اعتبار لازم را برای تجهیز این بیمارستان اختصاص دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.