سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرسی مستمر از بازار برای کنترل قیمت ها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهمئی گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان بر بازار در این شهرستان در حال اجرا است.

محمد درخشان گفت: با شروع ماه مبارک رمضان، در گشت مشترک بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف به صورت روزانه بازار را رصد و با متخلفان برخورد می‌کنند.

او می گوید: تاکنون در این گشت‌های مشترک بازرسان ادارات ذیربط ۱۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند. 

به گفته رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهمئی هیچ کمبود کالایی در بازار وجود ندارد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موارد را به اداره صمت یا اتاق اصناف گزارش دهند تا با متخلفان برخورد شود. 

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی هم گفت: بازرسی مستمر بر بازار و واحد‌های مختلف صنفی خدماتی و توزیعی نقش تعیین کننده و هدفمندی برای کنترل قیمت‌ها و تعدیل بازار را در پی خواهد داشت.

ارسلان عباسی می گوید: با همکاری اعضای ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی گشت‌های مشترک بازرسی با شدت بیشتری نسبت به نوروز ادامه دارد و در این گشت‌ها واحد‌های مختلف صنفی که با سودجویی درصدد اخلال در نظم بازار می‌شوند شناسایی و با آنان برخورد قانونی و قاطع می‌شود.

او گفت: تعزیرات حکومتی با همکاری نهاد‌های نظارتی آمادگی دارد همچون گذشته پاسخگوی قانونی شهروندان در خصوص تخلفات اقتصادی بازار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.