سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۲۰۰۰ تن مرغ و گوشت منجمد با نرخ تنظیم بازار

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس از توزیع ۲ هزار تن مرغ و گوشت منجمد با نرخ تنظیم بازار در در ایام پایانی سال و نیمه اول فروردین امسال در استان خبر داد.

سیدمحمدرضا سعادت گفت: در راستای تنظیم بازار و تامین اقلام پروتئینی مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال و نیمه اول فروردین، میزان ۱۹۰۰ تن مرغ منجمد و بیش از ۱۰۰ تن گوشت قرمز با قیمت تنظیم بازار و با نظارت دستگاه‌های اجرایی توزیع شده است.

به گفته او، توزیع شهرستانی، توزیع سیار نیز در مناطق و شهرک‌های حاشیه‌ای و مبادی ورودی شهر شیراز به منظور رفاه مسافران انجام گرفت.

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس گفت: گوشت سفید و قرمز به میزان کافی خریداری و در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است و توزیع گوشت و مرغ تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

به گفته این مقام مسئول بالغ بر ۴۲۰هزار تن انواع نهاده‌های دامی (۱۴۰هزارتن ذرت،۱۱۶هزارتن کنجاله سویا و ۱۶۴هزارتن جو) در سال ۱۴۰۰ به منظور حمایت از تولیدکنندگان و رونق تولید ملی توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان فارس در بین تولیدکنندگان بخش دام و طیور توزیع شده که این میزان توزیع نسبت به سال قبل از رشد ۷۵درصدی، و نسبت به دوسال قبل از رشد ۱۴۲درصدی برخوردار بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.