سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قریب به ۹۰۰ تُن کالای اساسی طرح تنظیم بازار برای چابهار تامین شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری چابهار گفت: قریب به ۹۰۰ تن کالای اساسی طرح تنظیم بازار برای شهرستان چابهار تامین، جذب و در حال توزیع است.

علیرضا میر گفت: این میزان کالا با پیگیری‌های معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار و حمایت استانداری سیستان و بلوچستان، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت استان توسط مباشران معرفی شده، جذب، حمل و در حال توزیع است.

او گفت: کالا‌هایی همچون برنج، مرغ منجمد، مرغ کشتار روز، شکر صنف، شکر خانوار، تخم مرغ، روغن صنف، روغن خانوار، گوشت قرمز و منجمد و میوه از اوایل فروردین ماه ۱۴۰۱ تاکنون جذب و بر اساس آمار خانوار و جمعیت شهری، روستایی، عشایری و اصناف توسط مباشران و عاملان توزیع در بین شهروندان چابهاری توزیع و در روز‌های آتی نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از طریق اصنافِ مشخص در مکان‌ها، محلات و بخش‌های تابعه سطح شهرستان با نظارت مستقیم نیرو‌های بسیجی و گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

او گفت: با توجه به اینکه شهرستان چابهار، مقصد گردشگری و شهر توریست پذیری است و در تمامی فصول سال جمعیت شناوری را برای دریافت خدمات به خود اختصاص می‌دهد، از کارگروه تنظیم بازار استان انتظار می‌رود تا در اختصاص کالای اساسی بعد از مرکز استان توجه ویژه‌ای به شهرستان چابهار داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.