سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر صنعتی سازی واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

استاندار سیستان و بلوچستان بر صنعتی سازی واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان با هدف ارتقای کیفیت، کاهش هزینه ساخت و مدت زمان اتمام پروژه‌ها تاکید کرد.

حسین مدرس خیابانی در ششمین جلسه شورای تامین مسکن استان که با محوریت طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد گفت: از آنجایی که یکی از نیازهای کنونی برای مدیریت نیاز مسکن در جامعه وارد کردن فناوری به عرصه ساخت و ساز برای شتاب بخشیدن به اجرای پروژه هاست ضروری است کارخانه سازه های پیش ساخته بخش مسکن در استان راه اندازی شود.

اوگفت: سهمیه استان سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن در افق چهارساله ۲۸۰ هزار واحد مسکونی است که تحقق آن علاوه بر خانه دار شدن اقشار کم در آمد تحولات اقتصادی و اشتغال بخش قابل توجهی از افراد جویای کار استان را به همراه دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان بر شناسایی پروژه های مسکن متوقف مانده در استان، استفاده از ظرفیت های داخلی استان نظیر نیروی انسانی و مصالح ساختمانی در اجرای پروژهای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین مدنظر قرار گرفتن آموزش فنی حرفه ای در تمامی مشاغل مرتبط با حوزه مسکن و تامین مسکن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و جانبازان بالای ۷۰ درصد استان تاکید کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی و دبیر شورای تامین مسکن استان سیستان وبلوچستان گفت: پیشرفت فیزیکی کل واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حوزه تحت پوشش دو اداره کل راه و شهرسازی شمال و جنوب و بنیاد مسکن افزون بر ۲۹ درصد است که در مجموع در کل استان زمینه ساز اشتغال حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر گردیده است.

عطاء اله اکبری گفت: همچنین در مرحله جدید ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن نیز در سراسر سیستان و بلوچستان ۱۸۷ هزار و ۱۸۹ نفر از مهر تا اسفند ماه سال گذشته اقدام به نام نویسی کرده اند که تاکنون اطلاعات ۲۶ هزار و ۹۰۵ نفر تایید نهایی شده است.

او با قدرانی از مساعدت بانک مسکن در پرداخت تسهیلات گفت: بر اساس آخرین آمار تاکنون ۶ هزار و ۲۴۳ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان به بانک معرفی شده اند که از این حیث نیز این استان در تراز برتر قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.