سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه ماهانه ۶ هزار بیمار به کلینیک آرین آمل

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین از مراجعه ماهانه بیش از ۶ هزار بیمار به کلینیک خبر داد.

محسن آسوری از مراجعه ماهانه بیش از ۶ هزار بیمار به کلنیک آرین خبر داد و گفت:با وجود کمبود فضای فیزیکی و محدودیت‌های که مواجه هستیم از سراسر استان بیماران به این کلنیک مراجعه می‌کنند.

این انجمن به یاد مرحوم آرین مسقطی آملی بیمار جوان مبتلا به سرطان و با همت خانواده وی در سال ۹۰ آغاز به کار کرد و با همت خیران در سال ۹۲ نخستین مرکز شیمی درمانی و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی راه اندازی شد.

او می‌گوید:یک هزار و ۷۳۷ پرونده خدمات ویژه بیماران سرطانی در این کیلینیک تشکیل شده که در حال حاضر هزارو سیصد پرونده فعال است.

حمایت از مددجویان، پوشش هزینه فاکتور بیماران تبدیل تامین سبد غذایی تایید دارو‌های حمایت روانشناختی گروه درمانی از جمله خدمات ارائه شده این‌انجمن است.

به گفته آسوری وام کم بهره برای اهداف غیر درمانی نیز در نظر گرفته شده و همچنین تجهیزات پزشکی برای خانواده‌های که نیاز دارند مانند دستگاه اکسیژن ساز، تخت و... قرار می‌گیرد.

او می‌گوید: با همکاری هلال احمر دارو‌های شیمی درمانی برای بیماران مبتلا به سرطان و دارو‌های بیماران خاص آسانتر در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

آسوری از ایجاد مرکز تشخیصی رفاهی سرطان برای همه کشور اشاره کرد و گفت: برنامه دراز مدت این است که در ورودی آمل در محور هزار مرکز تشخیصی رفاهی سرطان برای همه کشور ارائه دهیم، که در گیر‌های اداری قرار گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.