سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۴۰ درصدی کرایه تاکسی‌ها

مدیر امور تاکسیرانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از افزایش ۴۰ درصدی کرایه تاکسی‌ها از ابتدای سال خبر داد.

بذرافشان گفت: نرخ تاکسی‌های گردشی و خطی درون شهری برای امسال مشخص شده است و ورودی به ازای هر نفر دو هزار تومان و به ازای هر ۱۰۰ متر مسافت مازاد، ۲۵۰ ریال به این مبلغ اضافه می‌شود.

او گفت: کرایه سرویس ساعتی به ازای هر ساعت ۲۸ هزار تومان، کرایه دربستی تا شعاع ۴ کیلومتر ۸ هزار تومان است و به ازای هر ۱۰۰ متر مسافت مازاد ۶۰۰ ریال به این مبلغ اضافه می‌شود.

بذرافشان گفت: نرخ کرایه تاکسی‌های بی سیم، آژانس تاکسی تلفنی و اینترنتی مصوب امسال تعیین شده و ورودی اولیه ۶ هزار تومان و به ازای هر ۱۰۰ متر مسافت مازاد ۲۵۰ ریال اضافه می شود.

مدیر امور تاکسیرانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: کرایه سرویس دربستی تا شعاع ۴ کیلومتر ۸ هزار تومان و به ازای هر ۱۰۰ متر مسافت مازاد ۶۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.

او گفت: همچنین از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح ۲۰ درصد به مبالغ بالا اضافه می‌شود و مبلغ کرایه دریافتی در مسیر‌های حومه شهر به ازای هر کیلومتر طی شده هزار و ۷۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

بذرافشان گفت: به طور کلی ۷۲۰ تاکسی در شهر بیرجند مشغول به کار هستند که ۲۰۰ تاکسی بی سیم، ۹۰ تاکسی مربوط به پایانه مسافربری، ۴۰ تاکسی مربوط به فرودگاه، ۸۰ تاکسی خطی و الباقی گردشی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.