سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پشت پرده‌های شهادت دو تن از روحانیون در حرم مطهر امام رضا

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به پشت پرده‌های شهادت دو تن از روحانیون در حرم مطهر امام رضا (ع)، گفت : دشمنان با این اقدامات در پی تفرقه افکنی بین ادیان و مذاهب هستند.

آیت الله مصطفی علما از دشمن شناسی به عنوان یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری یاد کرد و گفت : ماجرای حمله به روحانیون در حرم امام رضا (ع) پشت پرده‌هایی دارد که باید برای مقابله با چنین توطئه‌هایی آمادگی کامل داشته و بیدار باشیم.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه حرم امام هشتم و ماه مبارک رمضان حرمت دارد، امام رضا (ع) افتخار این سرزمین و جهان اسلام است و هتک حرمت به حرم ایشان در ماه مبارک رمضان محکوم می‌شود.

همه مردم دو روحانی به شهادت رسیده را از شخصیت‌هایی جهادی می‌دانند که در خدمت به مردم، زنان بی سرپرست و ساختن مسجد سرآمد بودند و این اقدام باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شده است.

توجه به جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری مهم ارزیابی شده همه نخبگان، فرهیختگان و اصحاب رسانه باید زوایای مختلف انقلاب اسلامی را برای نسل جوان و نسل‌های آتی تبیین کنند.

اینکه در طول روز چندین ساعت نخوریم و نیاشامیم اصلا مهم نیست، آنچه مهم است درک و فهم این ماه است، لذا باید سعی کنیم ذات اصلی این ماه را دریابیم و از آن بهره ببریم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.