سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات فوتسال جام رمضان در سه منطقه شهرستان البرز برگزار می‌شود

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز گفت: حدود ۴۰ تیم در سه منطقه از این شهرستان مسابقات فوتسال جام رمضان را برگزار می‌کنند.

 

مجید احمدپور گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان از فردا /شنبه/ در شهر‌های محمدیه با ۲۰ تیم، بیدستان با هشت و روستای پیریوسفیان با ۱۰ تیم آغاز می شود و احتمال دارد تا زمان برگزاری مسابقات به تعداد تیم‌ها نیز اضافه شود.

با توجه به بهبود نسبی شرایط کرونایی و با هماهنگی‌های به عمل آمده سعی داریم تا اجازه ورود ۳۰ درصد از تماشاگران را جهت تشویق تیم‌ها به سالن‌های محل برگزاری مسابقات را صادر کنیم.

وی ورزشی در پاسخ به این سئوال که چرا مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر الوند، مرکز شهرستان البرز برگزار نمی‌شود، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود این شهر و استقبال بی نظیر تماشاگران از مسابقات فوتسال، تصمیم گرفته شد که این مسابقات امسال به دلیل مساله کرونا برگزار نشود، اما امیدواریم تا سال‌های آینده باز هم همانند گذشته شاهد انجام این دیدار‌ها در مرکز شهرستان باشیم.

 تمام تمهیدات لازم از جمله مکاتبه با فرمانداری جهت امنیت مسابقات و حضور نماینده هیات فوتبال در این مسابقات به انجام رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز شاهد برگزاری فینال این رقابت‌ها نیز خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.