سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت اشتغالزایی برای جامعه هدف بهزیستی کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه گفت: باید توانمند سازی اقتصادی و اشتغالزایی جامعه هدف بهزیستی از سوی مسئولان استانی و شهرستانی به جد پیگیری شود.

سید عبدالعزیز موسویان در دیدار مدیر کل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد در دهدشت با اشاره به اینکه انتخاب عنوان سال نه صرفا یک شعار، بلکه راهکاری برای حل مشکلات مردم است گفت: انتظار می رود  مجموعه بهزیستی با نگاه به این مهم در  اشتغال و توانمند سازی اقتصادی جامعه هدف خود موثر عمل کند .

او می گوید: داشتن روحیه ایثار و فداکاری لازمه خدمت رسانی در مجموعه بهزیستی است.

موسوی با اشاره به کارکردهای موثر سازمان بهزیستی در  مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: استقرار و فعالیت مبتنی بر دانش اورژانس اجتماعی در بخش های محروم کهگیلویه در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است.

فرماندار کهگیلویه بر لزوم توجه مدیریت این سازمان نسبت به موضوعات  مسکن، اشتغالزایی ، باز توان سازی و مهارت افزایی جامعه هدف بهزیستی در کهگیلویه تاکید کرد.

محمد کریم آریا مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار گفت: بهزیستی از همه ظرفیت ها برای خدمات رسانی به معلولان استفاده خواهد کرد.

او می گوید: توانمند سازی جامعه هدف یکی از اولویت های اصلی این نهاد در امسال  خواهد بود.

به گفته آریا، تامین اشتغال و مسکن جامعه هدف،سرمایه کار زنان سرپرست خانوار،اشتغالزایی بهبود یافتگان و تامین وسایل کمک توانبخشی به مددجویان در امسال به جد از سوی کارشناسان واحدهای مختلف پیگیری خواهد شد.

۳۳ هزار مددجو از خدمات بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد برخوردارند که از این تعداد افزون بر ۱۸ هزار تن معلول هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.