سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتبار برای احداث کمپ تیم‌های ملی در بندرخمیر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتباربرای احداث کمپ تیم‌های ملی در شهر تالابی بندرخمیر تخصیص یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر خبر از تخصیص مبلغ ۳۰ میلیارد ریال اعتباربرای احداث کمپ تیم‌های ملی در شهر تالابی بندرخمیر داد.

یونس برهم گفت: این پروژه که از مهم‌ترین و عظیم‌ترین پروژه‌های ورزشی در استان هرمزگان است.

او گفت: بدنبال سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان و به طبع آن حضور وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به بندرخمیر، بحث احداث کمپ تیم‌های ملی در شهر تالابی بندرخمیر مطرح که پس از اتمام این سفر از اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان برای اجرای این کمپ مبلغ ۳۰ میلیارد ریال معادل ۳ میلیارد تومان ابلاغ شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیرگفت: احداث کمپ تیم‌های ملی یکی از بزرگترین پروژه‌های بخش ورزش و جوانان که باعث تحول زیادی در شهرستان بندرخمیر خواهد شد.

برهم گفت: برای انجام هرچه بهتر این پروژه در حال برگزاری جلسه‌ای در هفته آتی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار بندرخمیر، شهردار، اعضای شورای شهر خمیر و شهرستان در فرمانداری بندرخمیر هستیم تا از نقطه نظرات جمعی برای اجرای هرچه بهتر این پروژه نهایت استفاده را ببریم.

منبع :خبرگزاری ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.