سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی بارش پراکنده باران و تگرگ برای خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی از رگبار پراکنده باران و نیز احتمال بارش تگرگ در برخی از مناطق استان خبرداد.

آیدا فاروقی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، عصر امروز علاوه بر رگبار پراکنده باران و احتمال بارش تگرگ در برخی از مناطق استان، بعضی نواحی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک را شاهد خواهند بود که احتمال آسیب به سازه‌های موقت دور از انتظار نیست.

او گفت: بارش‌های پراکنده و رگباری باران همراه با رعد و برق، عمدتا محدود به نیمه شمالی استان و دامنه‌های هزارمسجد و نیز شمال غرب استان است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و کوهستانی، با توجه به این‌که بارش امروز به شکل رگباری است جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر نیز برای امروز پیش‌بینی می‌شود.

فاروقی گفت: همچنین بر اثر این تغییرات جوی امروز به‌طور موقت در برخی مناطق استان دمای هوا نسبت به دیروز کاهش پیدا خواهد کرد.

او گفت: برای فردا به‌طور موقت طی ساعات صبح از میزان ابرناکی هوای استان کاسته شده و مجددا از ساعات بعدازظهر افزایش ابر پیش بینی می‌شود که به تناوب تا روز دوشنبه برای مناطقی از استان به ویژه مناطق کوهستانی و نیمه شمالی استان رگبار‌های پراکنده باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۵ تا ۲۹ درجه سلسیوس در نوسان بوده است، بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۲۸ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به ۱۳ درجه سلسیوس می‌رسد.

فاروقی گفت: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه ۳۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی در شبانه روز گذشته بوده‌اند.

او گفت: همچنین در این مدت بیشترین شدت وزش باد در بردسکن با سرعت ۱۱۲ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.